consuminder lied

• Moneypenny

Ook OT (slot):

Het verschil tussen mannen en vrouwen is dat mannen nadenken over iets en alleen de einduitslag delen, vrouwen geven nog de tussenstand.

Dan zegt mijn man ineens plompverloren “groen” en moet ik begrijpen dat hij er de laatste dagen over nagedacht heeft en besloten heeft dat hij onze kozijnen groen wil gaan schilderen. Hè?! Da's dus niet handig en wekt weerstand op bij anderen.

Wij vrouwen zijn van nature ingesteld op overleggen, leggen aankomende beslissingen even in de week etc., dat werkt veel beter in de samenwerking. Het is welbekend dat als vrouwen de wereld zouden leiden, er geen oorlog meer zou zijn >:D<

• Ben

Bedankt!

• Ben

Mooie muziek! Met een mooie, toepasselijke tekst.

• Douce.

Haha, kijk…dat bedoel ik. Gewoon gezond doorzicht op de feiten.

Sprak recentelijk (telefonisch) met een goede vriend van me over een voor hem niet hittebestendig onderwerp.

Nadat hij ca. 15 minuten aan het woord was geweest zei hij (in de toekomst worden het legendarische woorden): houd er maar over op, want ik word er alleen maar pissig over.

Waarop ik natuurlijk (onderkoeld) zei: goh, jij begon erover en ik heb de kans nog niet gekregen er iets over te zeggen……:D

Uiteraard houdt de doorsnee man (zo deze bestaat…) er niet van als een vrouw hem te slim af is. Consuminderen dus maar om naar hen te luisteren..:)

Douce

• Douce.

Hahaha..ik kom niet meer bij. Hij is goed…….:D

Douce

• Douce.

Graag gedaan:)

Douce

• Frederik D

De tering naar de nering.

• Frederik D

Mijn fietstassen steken ook enigszins uit.

Ik doe het liefst boodschappen op de fiets maar als het regent of als ik veel nodig heb, pak ik toch de auto. Ik fiets graag.

• Frederik D

Vrouwen kunnen ook oorlogszuchtig zijn, hoor. Neem Tatcher. Die sloeg keihard terug toen Argentinië de Falklands bezetten.

• Douce.

Als je geen auto hebt, moet je wel op de fiets, of lopend. Daar heb ik dan mijn super boodschappenkar voor.

Gelukkig woon ik erg strategisch t.o.v. de winkels.

Recentelijk heb ik nieuwe fietstassen gekocht (aanbieding Bol.com), canvas met leren banden en afgewerkt met leer, en, wat ook heel fijn is, afgerond aan pedaalzijde, zodat je niet steeds tegen die krengen aan zit te schoppen. Het was een bodemprijs die speciale aanbieding (evengoed niet te goedkoop vanwege de uitvoering en kwaliteit), heb alle aanbieders n.l. nagetrokken.

Wat ook prettig is, dat ze recht blijven, doordat er in de zijwanden verhardingsplaatjes tussen geplaatst konden worden. Pico bello. En door de banden kun je ook de snelbinders nog gebruiken, afijn, ik hoop dat je het voor je ziet. Zal wel eens zoeken of ik nog een link kan vinden om het e.e.a. te tonen (ook van de boodschappenkar).

Ben er erg blij mee, kun je nagaan hoe simpel het kan zijn, en kan nu gewoon een complete tas erin laten zakken..haha.

Zo komt mien splinter door de winter:D

Douce