consuminder lied

• Douce.

Kan, maar dat ligt aan de materialen van de oven.

Soda tast voornamelijk aluminium aan (zoals bekend) en soms zijn er bevestigingsmechanisme waar dat in verwerkt zit.

Mocht je direct met schoon water nabewerken, lijkt het me niet verkeerd.

Trouwens, ook azijn kan niet grenzeloos op en met alles gebruikt worden, het is en blijft een zuur.

Douce

• Frederik D

James Bond films zijn stoere films maar met een knipoog, heb ik begrepen. Jaren geleden, omstreeks 1985, heb ik een paar James Bond films gezien op de beeldbuis. Maar ze konden me niet boeien. Afijn, ieder zijn meug.

Al heb ik ook op Engelse dedectives kritiek, toch kijk ik gaarne naar een Engelse dedective. Misschien ook wel omdat het tempo rustig is, het verhaal zich vaak in lieve dorpjes afspeelt en Engelse acteurs best wel kunnen acteren. Als ik kijk naar zo'n dedective, sorry, verontschuldig mij, speurder, verplaats ik me in de scriptschrijver. Als je die doorgrondt, dan heb je meestal al binnen een minuut of tien de dader, vaak louter omdat hij/zij onopvallend doch indringend in beeld komt.

http://whatculture.com/wp-content/photos/allie005.jpg

• Frederik D

Kijk, dat is nuttige kennis gestoeld op goede waarneming. Zulke kennis neem ik gaarne tot me. :)

• ¥ Lotje ­­¥

Zo heb ik laatst ( voor een lekker luchtje) gezien op t.v van Roy Donders de stylist van het zuiden . Die je nu geregeld op T.v ziet .

Ik hoorde hem een keer zeggen van robijn . Je heb van die kaarsjes met zo,n kuiltje boven aan daar je wat dan olie in kan doen en een kaarsje onderaan er inzetten en aan steken . Voor een luchtje . ik deed dat nu eens wat ik hoorde en dan met wasverzachter . Dat zei dus Roy Donders. Nou ja . het ruikt lekker . Maar nu hoor ik weer dat het giftig is . Dus doe het weer maar niet.

• Moneypenny

@Frederik: klopt, ik heb het ook al vaak door omdat iemand iets te opvallend in beeld komt. Er zijn wel goede detectives die je wel af en toe op een verkeerd spoor zetten. Wij kijken heel veel detectives en andere agenten series. Op de Belgische TV komen ook een paar leuke. Ik vond Elementary ook heel leuk maar nu het tweede seizoen vindt ik veel minder goed.

• ¥ Lotje ­­¥

vanavond op ned.1 om half 9 dacht ik

• Frederik D

Weet je, mijn vrouw en ik genoten van Johan Falk, een Zweedse serie. Het ging niet om Johan Falk, die een klier is, maar om Frank, een crimineel die spioneert voor de politie. We leefden mee met Frank. :)

De Killing III, Deens, was ook wel aardig. Iets te lang, dat wel.

• Frederik D

En je bent alleenstaand? Wat stelt dan een vaatje voor?

• axel

Inderdaad.