Mij niet gezien met spullen van miljardenbedrijven, en al helemaal niet met gejatte, auteursrechtelijk beschermde producten erop!
http://consuminderen.startpagina.nl/prikbord/17136983/17151112/re-eu-stopt-vrijhaven-voor-piraterij#msg-17151112
Dat moet je (ik ook) betalen. omdat anderen zich niet aan de regels houden.
Dat de sterken de zwakken in ons sociale bestel helpen, daar heb ik geen moeite mee. Maar het wordt toch heel wat anders dat zich behoorlijk gedragenden, een stel profiteurs en criminelen in het zadel moet houden (ik bedoel dan niet alleen dit geval).
Afijn, met een EU op volle sterkte (..) wordt dat alleen maar erger; wordt op een ander prikbord al ruim besproken:D
Douce
ja je ziet het . mensen verschillen . Als ik leer moet ik muziek er bij hebben . Als ik schrijf ook . Ik heb van s,ochtend tot s,avonds de radio aan . Staat tie niet aan zoals.
Ik ben vanmorgen naar de markt geweest kom ik thuis jas uit etc.. ik kan m,n draai dan niet vinden …. eerst de radio aan en dan ga alles vanzelf weer.. .
Een nummer als “Calm after the storm” op de achtergrond, of andere rustige muziek, kan ik dan wel waarderen, maar overheersende muziek niet. De hele dag gefidel aan m'n hoofd vind ik niks, er is al geluid zat. 'k Vraag me wel eens af of mensen niet meer tegen de stilte kunnen, alleen het zacht kabbelen van het water bijvoorbeeld.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?