EU stopt vrijhaven voor piraterij

  • BennieMak

    Mij niet gezien met spullen van miljardenbedrijven, en al helemaal niet met gejatte, auteursrechtelijk beschermde producten erop!

  • Axel

    Ik moest een thuiskopieheffing betalen van € 6,05, terwijl ik nooit een thuiskopie zal maken dat noem ik pas jatten.

  • Douce.

    http://consuminderen.startpagina.nl/prikbord/17136983/17151112/re-eu-stopt-vrijhaven-voor-piraterij#msg-17151112

    Dat moet je (ik ook) betalen. omdat anderen zich niet aan de regels houden.

    Dat de sterken de zwakken in ons sociale bestel helpen, daar heb ik geen moeite mee. Maar het wordt toch heel wat anders dat zich behoorlijk gedragenden, een stel profiteurs en criminelen in het zadel moet houden (ik bedoel dan niet alleen dit geval).

    Afijn, met een EU op volle sterkte (..) wordt dat alleen maar erger; wordt op een ander prikbord al ruim besproken:D

    Douce

  • Gonnie

    Als ik iets schrijf of lees, nee dan kan ik niet tegelijk naar muziek luisteren, dat leid mij af. Ik moet mijn aandacht houden bij waar ik mee bezig ben.

  • ¥ Lotje ­­¥

    ja je ziet het . mensen verschillen . Als ik leer moet ik muziek er bij hebben . Als ik schrijf ook . Ik heb van s,ochtend tot s,avonds de radio aan . Staat tie niet aan zoals.

    Ik ben vanmorgen naar de markt geweest kom ik thuis jas uit etc.. ik kan m,n draai dan niet vinden …. eerst de radio aan en dan ga alles vanzelf weer.. .

  • Douce.

    Een nummer als “Calm after the storm”:) op de achtergrond, of andere rustige muziek, kan ik dan wel waarderen, maar overheersende muziek niet. De hele dag gefidel aan m'n hoofd vind ik niks, er is al geluid zat. 'k Vraag me wel eens af of mensen niet meer tegen de stilte kunnen, alleen het zacht kabbelen van het water bijvoorbeeld.

    Douce

  • Gonnie

    Daar zeg je zo wat het kabbelen van het water. Gek bewegend water geeft rust.

  • Gonnie

    Ik luister graag naar mooie muziek, en dat doe ik dan ook intens, en als ik luister dan ga ik er voor zitten.

    Maar als ik geconcentreerd ergens mee bezig bent zoals lezen of schrijven, dan zet ik de muziek af.

    Ik kan ook geen 2 dingen te gelijk iets doen,vroeger wel.

  • BennieMak

    (tu)