EU stopt vrijhaven voor piraterij

  • BennieMak

    Ik struikel over de punten maar vind er geen geldig standpunt!

    Dus zelfs aan jouw punt wat ook geen standpunt is ga ik niet aan voorbij!

  • Axel

    Kijk 's woensdags maar eens naar Tussen Kunst & Kitsch hoeveel sommige dingen waard zijn, soms heeft men het gekocht op een rommelmarkt voor een paar €uro en blijkt het een vermogen waard te zijn. Helaas is de huidige serie alweer afgelopen.

  • Sietse 45

    .

  • Dordtenaar

    Grappig, weer zo'n discussie over downloaden. Wat ik me altijd afvraag is waarom mensen wel (veel) geld over hebben om spullen van miljardenbedrijven te kopen (zoals mp3-spelers, harddisks, e-readers/tablets)) waar ze dan vervolgens gejatte spullen opzetten van artiesten en schrijvers die met een beetje mazzel bijna modaal verdienen….

  • Nicole

    (tu)

  • Gonnie

    Ik kan mij niet voorstellen dat jij daar tijd voor hebt, want jij hebt veel tijd nodig om enkele discussieborden te onderhouden.? Toch.? Zelf heb je ook veel te vertellen op de borden.:) Maar misschien kan jij dat tegelijk, luisteren en internetten.

  • Boris

    Naar muziek luisteren en internetten gaat vanzelfsprekend prima samen. Kun jij dat niet dan? Dat lijkt me vreemd.

    Maar in mijn geval gaat het niet over muziek, ik had het dan ook over kijken. Films dus.

  • Boris

    waar ze dan vervolgens gejatte spullen opzetten van artiesten en schrijvers die met een beetje mazzel bijna modaal verdienen....

    Lees dit eens door voordat je ongefundeerd over gejatte spullen begint.

    http://consuminderen.startpagina.nl/prikbord/17136983/17151524/re-eu-stopt-vrijhaven-voor-piraterij#msg-17151524

  • Boris

    Ik heb in dit topic een aantal links gegeven waarin het een en ander verduidelijkt wordt.

  • Axel

    (tu)