Waar juist NIET op consuminderen?

• Douce

Net zoals het zoute kraanwater (dat ook niet gedronken kan worden) als in Griekenland. Brrr….

Douce*D

• Angelique

Maar heeft je dochter lang haar, dan?

Lang haar en poy is een kwestie van bijpunten.

Dat deed ik ook toen de meiden lang haar hadden.

• alyka

Mijn dochter heeft een strakke bob en mijn zoon heeft coupe marinier met een kuifje.

• Sky

wc papier

• Nel

Nee doe ik ook niet die grijze rollen …komen er hier niet in

• Angelique

Dan vind ik het erg knap dat jij dat zelf kan :)

• Beheerder

Wij consumideren niet op koffie, thee, siroop, bepaalde kruiden, mosterd, ( moet allemaal van een bepaalde merk in zijn soort zijn), toilet papier, de kapper, verse groenten en fruit.

Verder maakt het mij niet zoveel uit.

Schoenen weer wel maar ergens consumideer ik daar ook wel op want ik wacht de uitverkoop af. Merkkleiding is niet aan mij besteed en heb ik toch merk kleidng dan is het net zoals de schoenen in de uitverkoop.

• Douce

Niet op alles wat met gezondheid, huid, haar, parfum en verdere verzorging te maken heeft.

Als dat allemaal “loopt”, gaat het consuminderen gezellig en gesmeerd*D

Douce*D

• spaarpotje

Ik consuminder niet op groente en fruit. Ik let dan wel op de aanbiedingen. Ik consuminder niet op het voer van mijn hond en mijn konijn. En ik consuminder niet op mijn gezondheid en gebit. Ik gebruik zendium tandpasta best duur, maar de enige waar ik geen irritaties van in mijn mond krijg. En de tandartsrekeningen beslaan de helft van ons spaargeld op dit moment en de volgende jaren. Ik krijg volgende week een kroon en moet zo weer naar de tandarts, omdat de noodkroon eraf is gegaan. Volgend jaar heb ik een implantaat nodig. Mijn man heeft nog 3 a 4 implantaten nodig en de nodige tandartsbezoekjes. Hij heeft een heel slecht gebit. Een kroon kost 600 a 700 euro en een implantaat rond de 1800 per stuk. We hebben geen topinkomen, dus dat wordt een groot gedeelte van ons spaargeld de aankomende jaren.

• LindaK

ik heb een cursus gedaan van 1 jaar dus dan kan je aardig knippen, verven ect

was wel even een investering maar heb het inmiddels dubbel en dwars terug verdiend, vanmorgen heb ik mijn vader geknipt man is op leeftijd zit bijna geen haar meer op zijn hoofd, en de kapper vraagt 21 euro

vadertje lief loopt er weer keurig bij incl koffie en een broodje met een goed gesprek ach waar krijg je dat nou nog tegenwoordig :))

grt Linda