….. maar een kunstwerkje aangekocht op een expositie.
Ik was uitgenodigd voor de opening van die expositie omdat ik een artikeltje over een van de exposerende kunstenaars gescheven had.
Mijn bericht was nog niet af. Een van de poezen liep waarschinlijk berichtenverzendend over het toetsenbord terwijl ik even een glaasje water tapte, en vrijwel meteen daarna meldde iemand zich per MSN.
Maar O.K. Er was dus ook nieuw werk van deze kunstenares - het gaat overigens om keramiek - en dat werkje dat ik gekocht heb sloeg zo erg op mijn leven zoals het nu is - en met name op hoe dat met mijn in december overleden zusje verder gaat - dat ik het gewoon moest kopen. Mijn zusje heeft een bescheiden erfenis nagelaten, en daaruit heb ik het betaald.
Ik ben er zo blij mee. Jammer dat het nog niet hier is:de expositie duurt nog een tijdje.
Dan moet je eens bij mij komen
Ik denk dat mensen het geld niet voor “kunst” over hebben. Tegenwoordig is het aanbod mooie schilderijen verschrikkelijk groot en laaggeprijsd. Ga na Ikea en je koopt iets voor boven de bank, ben je het zat dan doe je het weg en je koopt iets nieuws. Zo werkt het tegenwoordig….
…. en dat is heel erg jammer…
Met jouw achtergrond is dat logisch, Annelies! ;-)
Ik kan niet zeggen dat mijn huis ‘vol’ staat/hangt met kunst, maar zo langzamerhand groeit de collectie wel. Als je eenmaal aan ‘echt’ begonnen bent wil je nooit meer reproducties, althans zo vergaat het mij. Natuurlijk bijven er wel wat dingen hangen en staan die emotionele waarde hebben. Het moet ook weer geen museum worden! ;-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?