Straatvuil

• ¥ Lotje ­­¥

Eerlijk gezegd verwacht ik dat er dan ook hondentoiletten worden aangelegd

*********************************************************************************

Nou die liggen er bij ons . Maar hier liggen ze bewijzen van spreken en een meter verder op hun behoefte laten doen gaat er bij mij niet in . . Als ik toevallig er langs loop . Nou dan hebben ze een verkeerde aan me . ik zeg er wat van . . .

• Petracs

Maarja, die vervuilers laten geen briefje bij hun troep achter met hun adres he?

Er is niks mis met af en toe met zijn allen de buurt aanpakken, ook al is de troep niet van jou zelf.

• ¥ Lotje ­­¥

ik dacht dat op plaatsen het vegen van je stoep al voor je eigen rekening is . ….dat dat eigenlijk verplicht is .

• Tries

dat klopt ongeveer wel, bv als er ijs ligt en iemand valt (eigenhuisbezitters) ben jij verantwoordelijk dacht ik

Tries

• maia

Hoezo?

Ben jij blij als je in andermans/dier ontlasting staat,of op moet ruimen uit je tuin.

Gewoon op ruimen

En nee ik ben geen dieren hater,vanwege allergieen mag ik geen dieren,helaas

• Tries

Ik doe dat ja, maar eigenlijk is het van de zotte, kijk eens op middelbare scholen

wat ze niet de grond gooien, als ze zegt gooi daar maar neer oeiiiiiiiiii

En nee ik ga echt niet steeds alle zooi van een ander op ruimen, en nee geen poep op de stoep mak genoeg wc schoon, zelfs op school van onze kids (DE clean team die we als ouderraad hebben opgezet)

Ik ruim zo ie zo al heel wat op op een dag vanwegen me werk heerlijk hoor, maar als ik daar mee klaar ben en me eigen zooi heb gedaan ben ik wel klaar ff met ruimen ;) zeg maar…..

Tries

• Alie

Straatvuil, ach het kan zo simpel zijn zakje voor de poep van je hond in je zak en opruimen, als je wat ziet liggen op straat gelijk in de vuilnisbak ermee, en zo erger je de mensen niet, er zijn mensen die zeggen dat er op bepaalde plekken in Velserbroek hun huis uitkomen om je weg te jagen met je hond, mij nooit gebeurt, zullen ze achter de gordijnen kijken of ik de poep opruim?

• Swartdam

Mijn kinderen hebben nooit op straat gepoept ,ze zouden niet willen weten wat er met ze zou gaan gebeuren ,ook afval nemen ze mee naar huis .

Milieu begint bij jezelf .

Watik welbelachelijk vind is dat ik met mijn vijf honden dus fors hondenbelasting kan betalen en de katten van de buren in mijn tuin scheiten .

O, wee als je er wat van zegt …….gr Bernadette

• swaney

Dat vind ik ook zo'n onzin dat er geen belasting voor katten is. de mensen die katten houden zeggen allemaal dat ze op de bak gaan. Ja,Ja!

• consuminderaar

Ik stoor me er niet aan, heb wel redelijk veel last van muskuseendenpoep, dat is hardnekkige groene troep die lastig van je tegels af gaat.