Straatvuil

• consuminderaar

Ken ik wel uit mijn hoofd van Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat je bent op je hoede vooral 's avonds laat enz enz….

• consuminderaar

Hier - zeer irritant - een hondenpoepgrasstrookje direct naast het enige brom/fietspad door de wijk. Ik moet altijd slingerend over dat pad langs de honden en bezitters, om thuis te komen.

• maia

Mee eens.

• ¥ Lotje ­­¥

bij ons zitten ook poezen in de buurt en er zijn er 2 van die bij mij ook in de tuin schijten . ik heb er ooit wat van gezegt tegen die mensen . en zeiden ja .och ja ze krabben het onder is anders dan met honden stront . Verdorie zeg …… jaaaaa lekker als je de tuin doet en je graait in de katten stront . kon het niet hebben dat ze dat zei . ik dacht andere oplossing . dus deed ik toen de poesen van hun weer kwamen . mooi opscheppen en deponeert het zo in de tuin van hun . zodat ze het zagen . Maar ze hadden het lef niet om naar buiten te komen en te vragen waarom ik dat deed . Wat ze nu doet met de katten weet ik niet. ze komen in iedergeval niet meer. :) Of ze, ze binnen houd weet ik ook niet . ik zie ze niet meer de katten.. Ze kunnen het terug krijgen en vooral als ze zo redeneren. :D

• ¥ Lotje ­­¥

Kun je aangegeven bij de gemeente ….. en uitleggen dat het gevaarlijk is zo.

• Swartdam

Echt niet eerst vreten ze mijn vijver leeg en dan scheiten ze mijn tuin onder . Dus ik de gemeente gebeld, waarom ik voor mijn honden dit wel moest betalen …. Ik heb een giga grote tuin en ik ben wel degene die de troepvan mijn honden opruimt ook s,avonds en katten mogen van alles .

De ambtenaar gaf me de tip om de overheid te bellen duhh

• ¥ Lotje ­­¥

Zie mijn posting . krijgen ze de stront terug . dan gaan ze wel anders doen met hun beesten ….ik dacht ook eens kijken wie het langs volhoud . jij met je katten schijten in mijn tuin of ik met opscheppen en terug kiepert . was zo afgelopen want dat moeten ze niet maar zo,n beest zou wel van de baasjes in andermans tuin mogen doen . …echt niet . ik stuur de poep gewoon terug zoals je post retour doet haha..:D

• ¥ Lotje ­­¥

whahaaaaa. wat denk je als je auto op parkeerplaats zet in je straat en er staan bomen . en ze schijten heel je auto onder??De vogels, zoals duiven en kraaien??? en niet zo,n beetje ook . hup brief naar de gemeente en jawel ze hebben de bomen gesnoeit en hoe hahaha. Dat is lachen zeg . zit geen een tak meer aan . hahaa:D één stam helemaal recht en overal stompen van afgezaagde takken . haha.. OOk geen gezicht zo hoor . Als ik er naar kijk schiet ik in de lach …. Maar geen stront meer hée. Die vogels kunnen niet meer zitten op de takken die zijn naar een andere boom op zoek. ;)

• Beheerder

Ik erger mij aan de personen die een zakje mee nemen de behoefte van hun hond oprapen en dan het zakje in de bosjes weg keilt.

• Beheerder

Wij hebben het een eer gedaan de drol opgepkat en in de breoiven bus gegooit van de honden bezitter. Die liep niet meer door het brandpad om de hond uit te laten. We gaan nu camera's hangen want niet alleen hondendrollen liggen er in overvloed maar er is ook een vies mannetje bezig of zich af te trekken of een wip te maken met een ander persoon en zo de condooms in het pad inclusief verpakking achter te laten.