Straatvuil

• ¥ Lotje ­­¥

ja ken dat . wij hebben hier achter een discotheek gehad . is gelukkig weg al jaren . En in de brandgangen . lagen de condooms en blikjes bier ect. Ze hebben de brandgang aan die ene kant dichtgemaakt . wel met een poort. want de brandweer moet er wel langs kunnen als er brand is . opgelost was het probleem . Toen waren hier ook nog kleine kinderen die speelde moet je nagaan zeg . Maar als je iets niet aanstaat en je maak er werk van dat lossen ze het wel op hoor . Maar veel mensen die klagen en zeggen het tegen elkaar maar die doen niks . En uit zijn eigen weg gaan doet dat niet , dan zou je wel iets moeten ondernemen . ze worden soms gek van mij , hoewel ik zelf bij een onderdeel van de gemeente werk hahaa….:D

zo ook met het vegen van de starat met die machines . ik woon in een drukke doorgaanse straat . (hoofdstraat) en als je dan in andere straten kijk dan denk je goh mooi schoon hier de straat . Heb gebeld jawel en netjes uitgelegd van de troep in de straat . blaren , zand en papier . blikjes van uit de cafés . als de cafe,s uitgaan . en al die troep slinger er. Nou heb gevraagd of ze eens meer konden vegen bij ons in de straat en ja wel hoor . ook zie ik ze meer met blazers en die kleindere veegwagens . .

• ¥ Lotje ­­¥

hhaaha…….. zit wat te denken je zou een ijzere pin mee moeten nemen met vlaggentjes er aan . en er op schrijven . Het baasje is een vieserik en dat in de drol steken hhhahhaaa. :D:D:D:D.wie doet er mee hahaa…….

• Moonlampje

leuk voor de mensen zoals Channah en ik, waarvan de katten niet of afgeschermd buiten komen. die kunnen dan opdraaien voor de ellende van een ander.

• Channah

Inderdaad. Jouw katten komen niet buiten en mijn katten hebben een geheel met gaas afgeschermd dakterrasje tot hun beschikking, en doen hun behoefte gewoon op de kattenbak. Ik vind het niet meer dan normaal om geen overlast aan buren te bezorgen.

• Beheerder

Het brandpad achter ons huis is dicht gemaakt met aan beide kanten een poort. Dit is gedaan omdat er diverse personen op leeftijd wonen waar hun tuin in het brandpad uit komen en van onze zijde zijn wij alleen die er gebruik van kunnen maken de rewst hebben gesloten tuinen. Het geeft een veiliger gevoel en je weet dat niet zomaar iemand in je tuin kan staan mits die over de poorten heen geklommen is.

Maar het pad naast onze loods in combi met de frituur en garageboxen en 2 buren is altijd wel het doelwit voor hondendrollen en condooms. Bah!!!!!!!!

Daarom hebben we besloten om camera's te gaan plaatsen. Ook al mag het volgens de wet niet maar we willen wel ons eigendom beschermen dit komt ook omdat men geprobeerd heeft om dmv de regenpijp onze loods in de fik te steken.