ja ken dat . wij hebben hier achter een discotheek gehad . is gelukkig weg al jaren . En in de brandgangen . lagen de condooms en blikjes bier ect. Ze hebben de brandgang aan die ene kant dichtgemaakt . wel met een poort. want de brandweer moet er wel langs kunnen als er brand is . opgelost was het probleem . Toen waren hier ook nog kleine kinderen die speelde moet je nagaan zeg . Maar als je iets niet aanstaat en je maak er werk van dat lossen ze het wel op hoor . Maar veel mensen die klagen en zeggen het tegen elkaar maar die doen niks . En uit zijn eigen weg gaan doet dat niet , dan zou je wel iets moeten ondernemen . ze worden soms gek van mij , hoewel ik zelf bij een onderdeel van de gemeente werk hahaa….
zo ook met het vegen van de starat met die machines . ik woon in een drukke doorgaanse straat . (hoofdstraat) en als je dan in andere straten kijk dan denk je goh mooi schoon hier de straat . Heb gebeld jawel en netjes uitgelegd van de troep in de straat . blaren , zand en papier . blikjes van uit de cafés . als de cafe,s uitgaan . en al die troep slinger er. Nou heb gevraagd of ze eens meer konden vegen bij ons in de straat en ja wel hoor . ook zie ik ze meer met blazers en die kleindere veegwagens . .