Goedkope koffiefilters

  • ¥ Lotje ­­¥

    jij wel dan?:D

  • Sietse 45

    ¥ Lotje ­­¥ Schreef:

    ——————————————————-

    > jij wel dan?:D

    Ja vaak genoeg gedaan was geen closet op het open land waar je bezig was.

  • Axel

    Ik heb er 1 gevonden in de nieuwe Allerhande van AH een Bosch Tassimo voor € 50,- voor koffie, thee of chocola.

    Je bent wel gebonden aan hun pods (ja zo heten ze). :P

  • ¥ Lotje ­­¥

    :D:D

  • ¥ Lotje ­­¥

    Ik zit nou net te denken aan Nicole . Over dat wc papier om uit te spoelen hahaha :D dat is natuurlijk een geintje

    Maar als je nou eens wc papier pakt en je maak daarvan een koffiefilter zakje . B) ga misschien wel

  • Nicole

    Wat een eer dat ik in je gedachten was :) enne geen geintje hoor, dat doe ik al jaren zo ……….. je zou de waslijnen hier eens moeten zien, de hele buurt doet mee. AH verkoopt geen rol wc-papier meer X(

  • 2014

    Ik heb in een noodgeval een keer van wc papier een koffiefilter gemaakt:).. (heb ik wel even een schone rol voor gepakt natuurlijk). Dat lukt wel voor enkele mok of zo. Maar dat papier is zo dun dat je er zo een gat in schenkt.Met keukenrol gaat het in een noodgeval ook wel trouwens. Maar ik hou het wel bij gewone filters.

    Wat wc papier betreft heb ik trouwens een interessante koop gedaan. 24 rollen voor 3,49. Bij een Turkse/Marokkaanse supermarkt. De kwaliteit is vergelijkbaar met die van Dirk. Het scheelde me in totaal 1,20. Dan ben ik daar maar gewoon blij mee.

  • Axel

    Iemand al deze Tassimo van Bosch gekocht en geprobeerd, zet koffie, chocola en thee en kost overal rond de € 50,-

    Ze doen een beetje vaag over de prijs van de “capsules”. :)

    http://www.tassimo.com/

  • 2014

    P.s.: En van die 1,20 die ik heb bespaard koop ik dan maar 3 pakken koffiefilters. Die heb ik dan gratis, en dan is dat cirkeltje rond!:)

  • Nicole

    Prijs van de cups komen overeen met de Dolce Gusto cups, 18 voor ca. 5 euro (koffie zwart) of 18 (half melk, half koffie, chocolade) zelfde prijs maar dan heb je maar 9 kopjes. Heel erg duur dus