EU stopt vrijhaven voor piraterij

• Frederik D

Maar wat moet je met al dat gedownloade materiaal?

• Frederik D

De Tros is dankzij bagger groot geworden.

Commerciële muziek is toch altijd bagger? Of vind jij dat de Beatles en Abba enige muzikale kwaliteiten hebben?

• Frederik D

Helaas voor jou ben ik het met je eens. Maar wat is bagger?

• Axel

Ik heb nog honderden zelf opgenomen musicassette's en even zovele cd's die ik nooit draai wat moet je ermee? Ik luister al jaren via internet naar muziek je hebt er zoveel keuze's in elke soort muziek. Als je er genoeg van krijgt klik je op een ander genre. Trouwens LP's heb ik ook nog maar kan en wil ze ook niet meer draaien.

• ¥ Lotje ­­¥

Vroeger , een aantal jaren terug , waren ze maar al te blij als hun muziekje gedraaid werden op piraten zenders . . …

• BennieMak

Zie je nou echt niet in dat boeken, films, kunst, software, songs het werk zijn van creatieve geest, terwijl reclame tot doel heeft om aan te zetten tot een koop?

Of snap je nog steeds niet waar dit topic over gaat: Het strafbaar stellen van het gebruik van een geestelijk product!

• BennieMak

Dan is betaling ook weer gerechtvaardigd!

• BennieMak

Ik weet niet waar je heen wilt? Verklaar je nader!

• ¥ Lotje ­­¥

Vanaf vandaag is het eindelijk ook in Nederland gewoon strafbaar indien je illegaal muziek en films download

***************************************************************************************

De B N ers komen daar ook tegen uit , hun CD,s worden niet meer verkocht . . Maar ze moeten niet zeuren . Toen er de piraten zenders er waren en de bakkies , vonden ze het geweldig . Want ze werden meer bekend ……… Maar nu met de pc,s en zelf branden of wat dan ook . Komen ze er tegen uit ..

• Boris

Jouw antwoord is bagger.