ja soms niet eenvoudig dat rekenen.
maar het had wel wat.
Maar hebben jullie dat “iets is goedkoop” of “iets is duur” nog niet met de euro?
Ik heb nu wel het gevoel dat ik niet meer hoef terug te rekenen. Ik heb al wel een beetje een “gulden” gevoel met die euro. Dat je aanvoelt of iets teveel euro's kost, dus ;-)
Bij erg grote bedragen vind ik het wel lastig. Hoeveel de huizen kosten, bijvoorbeeld. Dan schrik je echt!
Ik koop eigenlijk heel weinig.
Ik heb de hand niet op de knip, hoor. Ik heb gewoon niet zoveel gelegenheid om te shoppen of stadten. (heb er ook een beetje een hekel aan). Ik winkel erg gericht en koop dan meestal iets goeds. Ik heb het afgeleerd om de hele stad door te zwalken en uiteindelijk wel met een koopje thuis te komen maar toch met wat spijt omdat ik een mooie set van 3 tientjes meer liet hangen. Dat doe ik dus niet meer. Is het mooie kwaliteit? Past het goed? En past de prijs bij het product?
Verkocht! Veel meer plezier heb ik nu van mijn kleding. Ik durf nu best wat uit te geven voor mezelf.
In het voorjaar en de zomer kom ik al helemaal nergens, veel te druk hier dan. Dus dat bespaart lekker. ;-)
Op mijn werk draag ik kleding die regen-,wind- en prutbestendig is. Mijn oude kloffie slijt harder dan mijn mooie kleding en schoenen.
Alsjeblieft zeg, niet terug naar de gulden!
Ik zou me rot schrikken wat ik nu verdien omgerekend in guldens en hoe duur die koophuizen wel niet zijn geworden! Bijna een miljoen voor een eengezins-woning!
Toch heb ik er begrip voor dat uitkeringsgerechtigden achterop zijn geraakt in de race om meer, meer, meer…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?