Wat doet mijn haan dan steeds bovenop die kippen?
Maria
ehhhh kuikentjes die eet ik niet, bepaalde vogels vinden het heerlijk
Zo is de natuur maar niet voor de mens.
Ik ben eerlijk, Geen vegetarie,r want ik vind vlees heerlijk, eet het zeker niet elkdag zo'n 2a3 keer per week, meer vind ik niet nodig.. ehhhh melk drink ik zo ie zo niet melk is voor een kalf en heb een kind met melk allergie hier soja, helaas veelste duur! dus alleen voor hem.
Tries
De haantjes mogen een poosje blijven lopen en gaan dan op een voor hen kwade dag de pan in.Hennetjes, die merkwaardigerwijze altijd in de minderheid, zijn mogen blijven leven en nieuwe eitjes voor mij produceren tot ook voor hen de kwade dag van de pan komt.
En áls ik in de winter eens eieren nodig heb, haal ik ze bij een “biologische”kippenboerderij waar ook hanen tussen de hennen lopen Die hanen doen precies hetzelfde als die ene haan van mij dus zullen die eieren ook wel bevrucht zijn. Trouwens, ook een onbevrucht ei leeft!!
Eigenlijk is dit dezelfde discussie als abortus provocatus, bedenk ik me.Er zijn mensen die daar op godsdienstige gronden tegen zijn, omdat het om leven gaat.Dat is het ook, maar ik ben niet tegen abortus provocatus en zo gaat het mij ook met het eten van vlees .
En nu ga ik naar bed.
Maria
Ik heb wel problemen met het eten en gebruiken van eieren, gezien de omstandigheden waarin de meeste kippen(ook de biologische) leven weiger ik ook maar 1 ei te eten.
Ik ben dus een veganist, en ik laat ook de vleesvervangers lekker in de winkel liggen, de meeste zijn vrij duur,soms zijn ze niet te eten en heel vaak zit er kippeneiwit in, afkomstig uit de bioindustrie.
Ik eet dagelijks een portie peulvruchten(linzen,sojabonen, kikkererwten enz. enz.) in combinatie met gehakte walnoten of andere ongezouten noten,aardappelen of volkorenpasta,zilvervliesrijst,groente en een zelfgemaakte salade.
Gezond, goedkoop en lekker, een mens heeft geen vlees nodig en vlees hoeft al helemaal niet vervangen te worden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?