EU stopt vrijhaven voor piraterij

• Boris

Je wilt het dus niet begrijpen.

Dus einde discussie met jou.

• BennieMak

Het was al geen discussie met jou! En als ik je vraag om je uitspraken te verduidelijken dan kom je met een berg links waaruit jouw uit de lucht gegrepen uitspraken uit zouden moeten blijken. Maar het is prima zo, ik begrijp in ieder geval dat je niets wilt weten van moreel. Want iedereen heeft een moreel besef, maar naar leven dus niet. Vandaar dat de maatschappij overladen moet worden met wetten, regels en handhavers.

• Axel

Krijg jij ook telkens een extraatje voor je geleverde werkzaamheden? Ik in ieder geval niet, 1 keer salaris en daarmee uit.

Het is een uit de hand gelopen extraatje voor de musici e.d.

• Douce.

Auteursrechtelijke bescherming is nodig, anders proberen anderen dan de auteur zelf (dat geldt ook voor schrijvers etc.) er grof geldt aan de verdienen.

Ik neem aan dat dat bij jouw “baan” niet aan de orde was. Mits jij op de proppen kwam met iets waarvoor octrooi is aangevraagd.

Douce

• Frederik D

Heel goed van je gezien. :)

• Frederik D

Ik ben nog niet overtuigd. Ik blijf erbij dat als je CD-tje op de radio wordt gedraaid, het reclame is voor jouw CD-tje en dat jij dus moet betalen en niet de luisteraar.

Vroeger hoefde je als luisteraar niet te betalen als andermans plaatje op de radio werd gedraaid. Maar toen kwam Buma - Stemra.

En hoe heet die ene zanger trouwens? Bob Geldwolf? Geldlof?

• Frederik D

Van moraal. Moreel als zelfstandig naamwoord is een begrip in de wielrennerij.

• Frederik D

Je snijdt ten dele een ander punt aan.

• Frederik D

Om aftrek te creëren maakt men reclame.

Overigens krijgen sommige DJ's geld om sommige plaatjes te draaien. Dat heet pluggen.

• Frederik D

Goede muziek? Serieus? Meen je dat nou? Hou 's op.